- Kredyty gotówkowe
- Kredyty hipoteczne
- Kredyty dla firm
- Lokaty bankowe
Eurobank kusi darmowym ubezpieczeniem do kredytu hipotecznego
Eurobank przygotował dla klientów nową ofertę kredytu hipotecznego. Kusi ona darmowym ubezpieczeniem, a także konkurencyjnymi warunkami cenowymi.
Kredyty hipoteczny reklamowany pod hasłem „3-letnia zero-składka” to produkt, który zadebiutował na rynku 29 września 2014 roku. Jest to kredyt hipoteczny oferowany w promocyjnych warunkach. Sztandarowym wyróżnikiem tego produktu jest darmowe ubezpieczenie nieruchomości, które obowiązuje przez okres trzech lat.
Osoby, które byłyby zainteresowane tym kredytem hipotecznym na preferencyjnych warunkach, chcąc wnioskować o niego, muszą założyć konto osobiste w pakiecie Online lub Prestige. Jednocześnie konieczne jest złożenie deklaracji o przelewie wynagrodzenia i założeniu sobie karty kredytowej w Eurobanku. Dodatkowo, klienci, którzy chcą korzystać z promocyjnego kredytu, zakładając kartę kredytową są zobowiązani do wykonania co najmniej jednej transakcji bezgotówkowej w miesiącu przez okres 3 lat. Inne wymogi związane z tym promocyjnym kredytem hipotecznym, to ubezpieczenie nieruchomości na pięć lat i ubezpieczenie na życie z oferty Eurobanku przez okres kredytowania.
Eurobank przygotował promocję „3-letnia zero-składka” dla osób, które chcą wziąć kredyt hipoteczny po to, aby przeznaczyć z pozyskanej gotówki na cel mieszkaniowy co najmniej 80 proc. Wyróżnikiem produktu jest atrakcyjna marża, która zaczyna się już od 1,43 proc. Tym samym jest to jedna z najniższych marż na rynku. Wnioski o przyznanie finansowania składać można do 31 grudnia bieżącego roku.
Promocja „3-letnia zero-składka” wiąże się z koniecznością wykupienia polisy ubezpieczeniowej nieruchomości, która jest opłacana przez bank przez okres trzech lat. Polisa jest oferowana w tym przypadku przez Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji Allianz Polska S.A.
W kontekście tej oferty nie wolno zapomnieć o tym, że kredyt hipoteczny oferowany jest przez Eurobank w dwóch wersjach. Pierwsza z nich to „Marża promocyjna”, a druga to „Prowizja promocyjna”. Każdy kredytobiorca może wybrać jeden z tych dwóch wariantów. Marża promocyjna wynosi od 1,43 do 1,83 proc bądź 1,53-1,93 proc. Jeśli zdecydujemy się na „Marżę promocyjną” to prowizja wyniesie 2 proc. Z kolei klienci wybierający „Prowizję promocyjną” nie będą jej w ogóle płacić. Marża z kolei będzie wyższa tylko 0,3 proc. od ofert z wariantu „Marża promocyjna”.
Podobne artykuły:
- 3-letnia zero-składka bis w Eurobanku 2014-11-12
- Rzecznik Finansowy będzie aktywniej pomagał frankowiczom 2020-01-22
- Po jaką kwotę kredytu hipotecznego sięga młody Kowalski? 2019-09-30
- Condohotele - zysk wyższy niż na lokacie? 2019-09-27
- Program Mieszkania Plus zyska więcej gruntów pod budowę osiedli 2019-03-27
- Kredyt mieszkaniowy a budowlany: czym się różnią? 2018-10-27
- Czy rynek wtórny w początku 2019 r. czeka paraliż? 2018-10-17
- Niższa marża w promocji kredytu mieszkaniowego mBanku 2018-10-15
- W 2019 r. w Radomiu ruszy budowa lokali w Mieszkaniu Plus 2018-09-30
- Program Czyste Powietrze: dopłaty do 90% kosztu zakupu systemów grzewczych 2018-09-30
Porady
Kalkulatory
kredytowe
Policz, co się opłaca
Poradnik
kredytobiorcy
Co, jak, gdzie
Okiem blogera
Wejdź, przeczytaj, dowiedz się!